only me part 6-3
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 18290
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 451
تعداد آنلاین : 1

sj call
سلام دوستان و خصوصا ای ال اف ها...امیدورام اوقات خوبی رو باهم سپری کنیم...
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : eunhyuk       

 -:بله هیونگ...

 

قلبم درد میکرد...به شیوون که تنها نشسته بود نگاه کردم...اشک تو چشمام حلقه زد

شیوون از جاش بلند شد و اومد پیشم

شیوون:میتونیم حرف بزنیم؟

فقط سرمو به علامته مثبت تکون دادم

از بچه ها دور شدیم و تو راهرو ایستادیم...به دیوار تکیه دادم و اشکام رو پاک کردم...

شیوون:دونگهه عزیزم باور کن من عاشقتم....من تو رو خیلی خیلی دوست دارم فقط نمیدونم چه جوری از کیبوم جدا شم!اون خیلی وابسته شده....

-:چرا بهم نگفتی؟

شیوون:چون فکر نمیکردم اونقدر جدی بشه!

-:ولی شده..شیوون من ...من نمیخوام از هم....

--:شیوون هنوز که نرفتی پیشه بقیه!...

صدایه سومان بود....دستام یخ زدن!

شیوون:اوه آقای لی الان میریم داخل!

سومان و یه مرد دیگه اومدن نزدیکتر...کانگ هون!!!!!!!!!نه!

کانگ هون بهم نگاه کرد...

کانگ هون:سلام شیوون...آقای چوی خوبه؟

شیوون:سلام بله خوبه فردا میرسه سئول و واسه جلسه حتما خودش رو میرسونه!

کانگ هون:سلام پسر...

هول شدم!دستش رو سمتم دراز کرد....

دستمو جلو بردم...

محکم فشارش داد!دستاش گرم بودن....

شیوون:خب دیگه بریم داخل....

کانگ هون تو گوشم زمزمه کرد...

کانگ هون:میدونی که امشب خوابگاه میام واسه بررسیه وضعیت! خودتو آماده کن

گوشم رو بو//سید و ازم جدا شد...

ادامه دارد


نظرات شما عزیزان:

sss501
ساعت19:14---6 مرداد 1392
mer30

Tannaz
ساعت20:44---23 فروردين 1392
عالی بود

lee melika
ساعت18:39---20 فروردين 1392
زهرا چند بار یه نظر رو میذاری
ساره
وظیفه بود خواننده


زهرا
ساعت16:15---20 فروردين 1392
بهلههههه. به این میگن مرد خستگی ناپذیر .روزا کار شبام که .....

زهرا
ساعت16:13---20 فروردين 1392
بهلههههه. به این میگن مرد خستگی ناپذیر .روزا کار شبام که .....

sorsore:D
ساعت19:48---18 فروردين 1392
با تشکر از نویسنده

sorsore:D
ساعت19:47---18 فروردين 1392
:| ماشالا چیزه کانگ هیون....:|

توانایی....:|

میتونه ، میکنه...والا

ب ما چ :\

=))))))))))))))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: